ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

Η EXPERT έχει μια καθαρή στρατηγική επέκτασης σε νέες χώρες. Συνεχίζει να αναπτύσσεται και αναγνωρίζεται ως μια Πανευρωπαϊκή μάρκα. Στην Ευρώπη είμαστε επιτυχώς ενεργοί με περισσότερα από 3.600 καταστήματα σε 21 χώρες.

 

Ο στόχος μας είναι να επεκτείνουμε την κερδοφορία και την βιώσιμη επιχειρησιακή φόρμουλα σε νέες αγορές με δυνατούς τοπικούς συνεργάτες. Για να διασφαλίσουμε την ηγετική μας θέση, η Expert International έχει αναπτύξει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική, βασιζόμενη στα 4 B’s.

  1. Ανάπτυξη Επιχείρησης (Back to Growth): Κανένας άλλος οργανισμός λιανικής, δεν έχει ανοίξει τόσα πολλά τεχνικά πολυκαταστήματα κάτω από την ίδια επωνυμία στην Ευρώπη, απ’ ότι η Expert τα τελευταία χρόνια. Οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν σημαντικά την τελευταία δεκαετία και με ρυθμούς που υπερβαίνουν τον μέσο όρο της αγοράς. Σήμερα, έχουμε εξυπηρετήσει περισσότερους από 350 εκατομμύρια Ευρωπαίους πελάτες.
  2. Αγοράζω (Buying): Ενισχύουμε και εναρμονίζουμε τις διεθνείς μας υπηρεσίες, προκειμένου να χτίσουμε ένα ισχυρό Expert Group.
  3. Μάρκα (Brand): Η μάρκα Expert, συσχετίζεται με ικανότητα-επάρκεια: ‘Οι ειδικοί στην αγορά μας!’
  4. Βασικά (Basics): Είμαστε μια ομάδα πωλήσεων και εξυπηρέτησης που προσφέρει το πιο επαγγελματικό πολυκαναλικό περιβάλλον λιανικής πώλησης που διασφαλίζει την ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών μας. Όλες οι προϊοντικές κατηγορίες, γρήγορες, φιλικές, εξατομικευμένες λύσεις και ανταγωνιστικές τιμές.

Ο Οργανισμός

 

Στην Expert, κάθε εθνικός οργανισμός διαχειρίζεται τις δικές του επιχειρήσεις στην τοπική του αγορά. Προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις και να αξιοποιήσουν τα οφέλη που παρέχει η σημερινή πολύπλοκη αγορά, υποστηρίζονται από την Expert International με έδρα το Zug, της Ελβετίας.

 

Για να το επιτύχουμε αυτό, μοιραζόμαστε τις καλύτερες πρακτικές, εφαρμόζουμε αποτελεσματικές διαδικασίες διαχείρισης και αναπτύσσουμε τη διεθνή στρατηγική της Expert.

Η Φόρμουλα των Καταστημάτων

 

Η Expert έχει λανσάρει τη νέα διεθνή φόρμουλα στησίματος καταστημάτων. Αυτή η καινούρια ιδέα, διασφαλίζει την ικανοποίηση των αναγκών και προσδοκιών των καταναλωτών, σήμερα και αύριο. Συνδυάζει τους παράγοντες επιτυχίας των πιο αποτελεσματικών καταστημάτων εντός του διεθνούς μας δικτύου, παρέχει μια ευχάριστη συνολική ατμόσφαιρα και διευκολύνει τους πελάτες να βρουν αυτό που ψάχνουν.

 

Η διαρρύθμιση του καταστήματος καλύπτει όλες τις προϊοντικές κατηγορίες των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων. Μαζί με το καλά εκπαιδευμένο προσωπικό μας και με ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, εγγυόμαστε μια ανώτερη εμπειρία για τους πελάτες μας.

Ανάπτυξη της Μάρκας

 

Η Expert, είναι ένας πανευρωπαϊκός Επώνυμος Οργανισμός Λιανικής Πώλησης. Με τη μάρκα Expert, κατέχουμε το καλύτερο όνομα στην αγορά. Καθώς η λέξη Expert έχει το ίδιο νόημα σε όλες τις γλώσσες, οι καταναλωτές από την Νορβηγία μέχρι την Ελλάδα, αντιλαμβάνονται το ίδιο νόημα. Η λέξη Expert, αντιπροσωπεύει εξειδικευμένη γνώση, ποιότητα, επαγγελματισμό, ικανότητες και επάρκεια. Χτίζοντας πάνω σε αυτούς τους πυλώνες, η Expert σημείωσε μεγάλη επιτυχία στην ανάπτυξη της μάρκας της για περισσότερα από 50 χρόνια.

 

Είμαστε περήφανοι που λέμε ότι σήμερα η Expert ανήκει σε μια από τις δυο πραγματικές πανευρωπαϊκές μάρκες λιανικής, στον τομέα των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.

Προμηθευτές

 

Για να ανταγωνιστούμε αποτελεσματικά στο πρόσωπο της συνεχούς παγκοσμιοποίησης και του μειωμένου επιπέδου τιμών, η λειτουργική αποτελεσματικότητα, οι συνεργίες και οι μειώσεις κόστους είναι ζωτικής σημασίας. Προκειμένου να ικανοποιήσουμε τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών μας, η συνεργασία μεταξύ των συμμετεχόντων στην αγορά έχει γίνει πολύ σημαντική.

 

Μέσω της διεθνούς πολιτικής προμηθευτών, η Expert International, χτίζει αληθινές και βιώσιμες συνεργασίες με προσεκτικά επιλεγμένους στρατηγικούς προμηθευτές. Οι κατασκευαστές επωφελούνται από τον πιο αποτελεσματικό σχεδιασμό, τις λειτουργικές και διαφημιστικές διαδικασίες και από την πιο αποτελεσματική διεθνή διαχείριση βασικών λογαριασμών.

 

Η Expert, επωφελείται από τις πιο αποτελεσματικές διαδικασίες αγορών και μπορεί να προσφέρει αποκλειστικά μοντέλα, προσαρμοσμένα για την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών.